fbpx

Psycholog – rozeznanie rynku

15 stycznia 2020 r.

Zaproszenie do złożenia oferty w trybie rozeznania rynku celem ustalenia szacunkowej wartości zamówienia i wyłonieniu wykonawcy usługi:

Psycholog – wynagrodzenie eksperta realizujących zadania diagnostyczne, rozwojowe, terapeutyczne.

Zapraszamy do złożenia oferty cenowej na świadczenie niżej opisanych usług w projekcie „Praski Kokon” realizowanego w ramach:

1.1 Numer i nazwa Osi priorytetowej: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa

1.2 Numer i nazwa Działania: 4.1 Innowacje społeczne

PROGRAM OPERACYJNY:  WIEDZA EDUKACJA ROZWÓJ

Zapytanie ma na celu określenie wartości szacunkowej usługi i wyłonienie wykonawcy usługi.

OPIS

Cel projektu: wypracowanie zintegrowanego kompleksowego modelu przeciwdziałania wykluczeniu i biedzie, wspierającego całą rodzinę w jej najbliższym sąsiedztwie, który zakłada współpracę lokalnych podmiotów i koordynację działań.

Grupa docelowa: rodziny o dziedziczonej formie ubóstwa wraz z ich najbliższym sąsiedztwem, z koncentracją uwagi na dzieciach i młodzieży, podmioty i pracownicy z obszaru pomocy społecznej i edukacji oraz ngo świadczące działania na rzecz osób wykluczonych i zagrożonych wykluczeniem społecznym.

CEL POSTĘPOWANIA:  Celem postępowania jest oszacowanie wartości usługi – psychologa – wynagrodzenia eksperta realizujących zadania diagnostyczne, rozwojowe, terapeutyczne i wyłonienia wykonawcy.

ZADANIA PSYCHOLOGA:

  • wszechstronna diagnoza możliwości intelektualnych, osobowościowych, społecznych oraz uzdolnień specjalnych adeptów Akademia Rozwoju Talentów (ART.),
  • rozpoznanie sytuacji środowiskowej dziecka (zwłaszcza rodzinnej i szkolnej),
  • diagnoza obejmująca ocenę kompetencji szkolnych, stanu funkcjonowania społecznego i rodzinnego uczestników ART z wykorzystaniem testów, analizy dokumentacji we współpracy z podmiotami udzielającymi wsparcia dziecku,
  • opracowywanie indywidualnych diagnoz psychologicznych uwzględniających optymalne kierunki rozwoju w ramach Akademii i poza nią (z zastosowaniem metod i narzędzi przewidzianych w Projekcie), stanowiące podstawę opracowania Indywidualnych Ścieżek Rozwoju Dziecka,
  • określenie kierunków rozwoju w ramach Akademii, zsynchronizowanych z dotychczasowymi obszarami aktywności dziecka, rozbudzanie aspiracji i zainteresowań we współpracy z rodzicem, wychowawcą szkolnym, nauczycielami, psychologiem i pedagogiem szkolnym, poradnią psychologiczno – pedagogiczną, placówkami kulturalnymi,
  • diagnozowanie psychofizycznych możliwości, zdolności i predyspozycji dzieci w celu wyboru sprofilowanych warsztatów rozwoju zainteresowań czy kursów, a w perspektywie – zasobami aktywności zawodowej (współpraca z instytucjami wspierającymi wewnątrzszkolny system doradztwa, takimi jak: centrum kariery, poradnie psychologiczno-pedagogiczne oraz powiatowe urzędy pracy, organizacje zrzeszające pracodawców itp.)
  • wsparcie psychologiczne z elementami poradnictwa i terapii,
  • współpraca z podmiotami resortu zdrowia, edukacji, kultury, pomocy społecznej dla zapewnienia optymalnych warunków rozwoju i wyrównywania deficytów,
  • ścisła współpraca z Mentorem ds. dzieci i młodzieży, specjalistami opracowującymi Indywidualną Ścieżkę Rozwoju Dziecka ( IŚRD) oraz Indywidualną Prognozę Rozwoju Dziecka (IPRD), i realizatorami warsztatów kompetencji społecznych i twórczego myślenia, monitorowanie i ewaluacja postępów uczestników w ramach realizacji Indywidualnych Ścieżek Rozwoju Dziecka poprzez udział w wybranych weekendowych laboratoriach, warsztatach kompetencji społecznych i twórczego myślenia oraz konsultacjach z prowadzącymi inne formy wsparcia,
  • współpraca z otoczeniem rodzinnym i edukacyjnym dzieci i młodzieży,
  • prowadzenie poradnictwa psychologicznego i wsparcia terapeutycznego dla uczestników, – realizacja doradztwa psychologicznego dla członków rodzin i innych osób zaangażowanych w proces ich wsparcia w ramach Projektu.

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie wyższe uzyskane na kierunku psychologia
  • Co najmniej 3 – letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą( optymalnie z zagrożoną, bądź dotkniętą wykluczeniem społecznym), w tym w pracy diagnostycznej i terapeutycznej,
  • Praktyczna znajomość psychologicznych technik diagnostycznych i doświadczenie w ich stosowaniu, pozwalających oszacować potencjały rozwojowe, poziom i rodzaj deficytów w różnych sferach (w tym edukacyjnej),
  • Kompetencje komunikacyjne,
  • Niekaralność oraz spełnianie warunków wskazanych w Ustawie o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej Dz.U. z 2011 nr 149 poz. 887 tj. par.26 pkt.2.

OKRES ZATRUDNIENIA: luty 2020-grudzień 2020.

KRYTERIA OCENY OFERT Przy szacowaniu wartości zamówienia brana będzie pod uwagę cena jednostkowa brutto – 100%

Najwyższą ocenę otrzyma oferta o najniższej cenie jednostkowej brutto Punkty w kryterium cena zostaną obliczone wg następującego wzoru: [(najniższa cena brutto ze wszystkich złożonych ofert oferty)/(cena brutto oferty badanej)] x 100 = ilość punktów Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium – 100 pkt.

ZŁOŻENIE OFERTY Prosimy o dostarczenie wypełnionego i podpisanego formularza oferty na adres Stowarzyszenie Otwarte Drzwi, ul. Targowa 82, 03- 448 Warszawa  lub przesłanie na adres: m.skrobacka@otwartedrzwi.pl w terminie do dnia 30 stycznia 2020 roku do godziny 16.00.

Szczegółowych informacji dotyczących niniejszego postępowania udziela Marta Skrobacka –  Mentor ds. rozwoju dzieci i młodzieży, tel. 609 252 706, e-mail: m.skrobacka@otwartedrzwi.pl

Do pobrania:

  1. Oferta – formularz.
  2. Ogłoszenie.
Skip to content