fbpx

Asystent/ka osoby niepełnosprawnej realizujący/a wsparcie interwencyjno – wytchnieniowe w formie przerwy regeneracyjnej dla rodzin osób niepełnosprawnych

17 stycznia 2022 r.

Warszawski zintegrowany model wsparcia środowiskowego osób dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną – testowanie i wdrażanie modelu

Stowarzyszenie Otwarte Drzwi z siedzibą w Warszawie w ramach realizacji projektu „Warszawski zintegrowany model wsparcia środowiskowego osób dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną – testowanie i wdrażanie modelu”. o numerze POWR.04.01.00-00-NI10/18-00 planuje zrealizowanie USŁUGI, tj. asystenta/ki osoby niepełnosprawnej realizującego/ej wsparcie interwencyjno – wytchnieniowe w formie przerwy regeneracyjnej dla rodzin osób niepełnosprawnych.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie wsparcia, jako asystent/ka osoby niepełnosprawnej realizującego/ej wsparcie interwencyjno – wytchnieniowe w formie przerwy regeneracyjnej dla rodzin osób niepełnosprawnych.

Miejsce realizacji: woj. mazowieckie na obszarze miasta stołecznego Warszawy.


Miejsce świadczeni usługi: Warszawa, dzielnice: Bemowo, Białołęka, Wola, Wilanów.


Termin realizacji: luty 2022 – 31 sierpień 2022 (w sumie 7 miesięcy).

W ramach zamówienia odbędzie się łącznie 560h wsparcia, tj. śr. 80h miesięcznie dla asystenta/ki. Dopuszcza się wykonanie większej lub mniejszej liczby godzin w miesiącu rozliczeniowym w zależności od potrzeb beneficjentów (po uprzednim ustaleniu tego z Zamawiającym).


Do obowiązków asystenta/ki należeć będzie w szczególności:

  1. Przejmowanie od członków rodzin, stałych opiekunów wsparcia/opieki nad OzNI na czas niezbędny do zrealizowania przez nich potrzeb i zadań życiowych;
  2. Organizowanie członkowi rodziny/opiekunowi wspieranej OzNI optymalnych warunków do zaspokajania potrzeb osobistych i społecznych;
  3. Współpracę z asystentem rodziny OzNI, psychologiem/koordynatorem mieszkań, moderatorami grupy wsparcia dla rodziny i dla OzNI;
  4. Współpracę z pozostałymi podmiotami/placówkami udzielającymi wsparcia OzNI i rodzinom;
  5. Udzielanie wsparcia (psychiczno-emocjonalnego) i pomocy w rozwiązywaniu problemów OzNI;
  6. Udzielanie pomocy terapeutycznej osobom i rodzinom znajdującym się w sytuacjach kryzysowych;
  7. Dokonywanie analizy i oceny zjawisk będących zasobami rodziny;
  8. Współpracę z osobami z najbliższego otoczenia rodziny oraz instytucjami działającymi na rzecz OzNI i rodziny.

Zamawiający deklaruje nawiązanie współpracy na podstawie umowy zlecenie.
Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji usługi do bezwzględnego stosowania wytycznych horyzontalnych oraz wytycznych programowych oraz Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 -2020.

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I SKŁADANIA OFERT

  1. Ze strony Zamawiającego do kontaktów została upoważniona p. Marta Włosek,
    e-mail: m.wlosek@otwartedrzwi.pl , tel.: 570 705 488.
  2. Miejsce składania ofert: Stowarzyszenie Otwarte Drzwi., ul. Targowa 82, 03-448 Warszawa.
  3. Ze względu na czas epidemii wywołanej wirusem COVID-19 zaleca się składanie ofert drogą mailową. Złożenie oferty polega na wypełnieniu „części ofertowej” oraz przesłaniu całego dokumentu (tj. „części ofertowej”) wraz z wszelkimi wymaganymi załącznikami w formie elektronicznej na adres e-mail: m.wlosek@otwartedrzwi.pl .
  4. W przypadku ofert składanych w wersji elektronicznej:
    a) Zaleca się pliki z rozszerzeniem .pdf, .doc, .docx, odt.,
    b) Zaleca się, aby każdy załącznik wielostronicowy był zapisany w jednym pliku,
    c) Zaleca się, aby każdy załączony plik miał nadaną inną nazwę własną.
    Oferta musi zawierać następujące elementy:
    A. Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
    B. Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym,
    C. CV oferenta.
    Wskazane jest złożenie wraz z ofertą wszelkich dokumentów mających znaczenie dla oceny oferty potwierdzonych za zgodność z oryginałem.
  5. Oferta musi być złożona do 25.01.2022 r. do godziny 9:00. Decyduje godzina wpływu oferty.
  6. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  7. Zamawiający nie odsyła nadesłanych ofert.
  8. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
  9. Nieodłączny element dokumentu stanowi „część opisowa” oraz „część ofertowa”.
  10. Oferta musi być wypełniona w języku polskim.
  11. Zamawiający zabrania jakichkolwiek modyfikacji treści dokumentów, za wyjątkiem miejsc służących do wypełnienia oferty.
  12. Oferta wymaga podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie
    z wymaganiami ustawowymi.
  13. Jakiekolwiek odstępstwo od wyżej opisanego sposobu przygotowania oferty jest równoznaczne z jej odrzuceniem, ze względu na niespełnienie kryteriów formalnych.
  14. Wykonawca jest związany ofertą przez okres co najmniej 30 dni od daty oferty.

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wybór Wykonawcy będzie się odbywał z zachowaniem zasady konkurencyjności wymaganej przy realizacji projektów, bez stosowania procedur określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. – prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.2015.2164 ze zm.). Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania wytycznych horyzontalnych, wytycznych programowych oraz Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Istotne warunki zamówienia:
Wykonawca będzie zobowiązany do oznakowania wszystkich dokumentów przekazywanych Uczestnikom i Zamawiającemu, zgodnie z aktualnie obowiązującymi zasadami Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji.
Limit zaangażowania personelu projektu/osób prowadzących zajęcia w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym ze środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów nie może przekroczyć 276 godzin miesięcznie zgodnie z treścią obowiązujących Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Przed podpisaniem umowy Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w tym zakresie. Będzie też zobowiązany do jego aktualizacji podczas trwania umowy.
Wykonawcą / osobą prowadzącą zajęcia nie może być osoba zatrudniona w instytucji uczestniczącej w realizacji PO (rozumie się IZ PO lub instytucję, do której IZ PO delegowała zadania związane z zarządzaniem PO) na podstawie stosunku pracy chyba, że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie (zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020).


Do składania ofert zapraszamy Wykonawców, którzy spełniają łącznie warunki:
A. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.:
Do składania ofert zapraszamy Wykonawców, którzy spełniają łącznie warunki:

  1. wykształcenie min. średnie;
  2. minimum 2 – letnie doświadczenie w pracy z OzNI (lub z grupą osób objętych Międzynarodową Statystyczną Klasyfikacją Chorób i Problemów Zdrowotnych w kat. F00-F99), ich rodzinami i najbliższym otoczeniem.
    Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
    Na etapie składania oferty Wykonawca podpisując ofertę oraz wykaz zrealizowanych działań, jednocześnie oświadcza spełnienie tego warunku. Na etapie podpisywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu:
    a. Dyplom/świadectwo ukończenia właściwych studiów / certyfikat / oświadczenie potwierdzające spełnienie powyższego kryterium, b. Stosowne dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe: referencje i/lub kopia umowy o pracę i/lub kopia umowy cywilnoprawnej potwierdzające spełnienie kryterium doświadczenia zawodowej c. Zobowiązuje się do zapewnienia przestrzegania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony zdrowia na etapie realizacji usługi.


Oświadczenie o Braku powiązań kapitałowych
Wykonawca oświadcza, że nie jest powiązany z Zamawiającym kapitałowo lub osobowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium jakość wynosi 30.Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Ważna oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (suma kryteriów C + D) uznana zostanie za najkorzystniejszą. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie wezwany do podpisania umowy.

POZOSTAŁE POSTANOWIENIA

  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
  • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
    W tym celu Wykonawca jest zobowiązany do podpisania oświadczenia o braku powiązań kapitałowych – załącznik nr 2
  • KRYTERIA OCENY OFERT
    Po spełnieniu przez oferentów wszystkich wskazanych wyżej kryteriów i warunków udziału w postępowaniu (w tym braku powiązań kapitałowych i osobowych), każda ważna oferta poddana zostanie ocenie punktowej. Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierować kryterium 70% cena oraz kryterium 30% jakość.
    1.Opis sposobu obliczania kryterium cena.
    Cena powinna być podana w złotych wraz ze wszystkimi należnymi podatkami i obciążeniami. Punkty przyznawane za kryterium cena będą liczone wg następującego wzoru:
    C = (Cmin : C0) x 70
    gdzie:
    C – liczba punktów przyznana danej ofercie,
    Cmin – najniższa cena spośród ważnych ofert,
    C0 – cena obliczona badanej oferty.
    Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena wynosi 70. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  • 2. Opis sposobu obliczania kryterium jakość.
    Przez jakość rozumie się łączną liczbę należycie zrealizowanych godzin usług o tematyce wskazanej w zapytaniu lub równoważnych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Przez usługi równoważne rozumie się usługi w zakresie pracy społecznej i pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi i z niepełnosprawnością intelektualną, ich rodzinami i najbliższym otoczeniem. Wykonawca wykazujący jakość świadczonych usług wypełnia tabelę: „Załącznik numer 1″, którą dołącza do oferty. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia załącznika nr 1 w sposób umożliwiający jednoznaczną ocenę spełnienia ww. warunków. W innym wypadku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty jednoznacznie poświadczające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Punkty przyznawane za kryterium jakość będą liczone wg następującego wzoru: D = (D0 : Dmax) x 30 gdzie: D – liczba punktów przyznana danej ofercie, D0 – jakość (liczba godzin) obliczone badanej oferty, obliczana wg wzoru D0=(liczba godzin z zał. 1 : ilość wycenionych części), Dmax – maksymalna jakość (liczba godzin) spośród ważnych ofert, obliczana wg wzoru jak w D0.
  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  3. Oferta Wykonawcy musi spełniać wszystkie wymogi stawiane w zapytaniu ofertowym i być złożona na wzorze oferty dołączonym do niniejszego zapytania.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.
  5. Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.
  6. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie przez Zamawiającego umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
  7. Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Oferentów wyjaśnień oraz
    dokumentów dotyczących treści złożonych ofert.
  8. Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w tekście oferty oczywistych omyłek pisarskich, niezwłocznie zawiadamiając o tym danego Oferenta. W przypadku rozbieżności co do kwoty oferty, za cenę oferty Zamawiający przyjmuje kwotę wpisaną słownie.
  9. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich.
  10. Zapłata za zrealizowaną usługę nastąpi na podstawie sporządzonego rachunku raz w miesiącu, maksymalnie w terminie 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu podpisanego rachunku, z takim zastrzeżeniem, że wystawienie rachunku nastąpi po podpisaniu protokołu odbioru dokumentującego wykonanie określonej liczby godzin przedmiotu danego zamówienia.
  11. Dodatkowo, termin zapłaty może być wydłużony, w przypadku nie otrzymania przez Zamawiającego transzy z IZ. Z tego tytułu nie należą się Wykonawcy żadne odsetki za zwłokę.
  12. Zamawiający przewiduje karę umowną w wysokości do 100% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku nie przestrzegania przez Wykonawcę zapisów Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. 10. Zamawiający przewiduje karę umowną w wysokości do 100% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku gdy Wykonawca zrealizuje zlecenie w sposób niezgodny z postanowieniami umowy oraz bez zachowania należytej staranności.
  13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dochodzenia odszkodowania przez Zamawiającego do wysokości faktycznych strat jakie poniósł Zamawiający na skutek działania lub zaniechania Wykonawcy oraz pokrycia wszelkich kosztów poniesionych przez Zamawiającego w związku z przygotowaniem przedmiotu zamówienia w innym terminie.
  14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezwłocznego odstąpienia od umowy przez Zamawiającego w przypadku naruszenia przez Wykonawcę warunków podpisanej umowy.

LINK DO OGŁOSZENIA W BAZIE KONKURENCYJNOŚCI

https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/88346

ZAŁACZNIKI

Skip to content