Artyści wspierają naszą kampanię

11 lipca 2025 r.

24 artystów, influencerów, osobowości świata sceny, filmu, mediów, sportu, mody i biznesu wsparły kampanię Stowarzyszenia Otwarte Drzwi nazwaną „Zawsze różowa, zawsze niebieski”, która ma promować odpowiednią profilaktykę przeciwnowotworową u osób w normie i osób z niepełnosprawnością intelektualną.

W ramach kampanii powstanie kalendarz na rok 2026 ze zdjęciami znanych i lubianych artystów i influencerów oraz korzystających ze wsparcia Stowarzyszenia Otwarte Drzwi osób z niepełnosprawnością intelektualną i całościowymi zaburzeniami rozwoju oraz osób w kryzysie psychicznym.

Bardzo chcieliśmy, aby w kalendarzu zaprezentowano zdjęcia reprezentantów wszystkich ośrodków wsparcia, Warsztatu Terapii Zajęciowej i Środowiskowego Domu Samopomocy typu A prowadzonych przez nasze Stowarzyszenie a także członkowie zespołu naszego Zakładu Aktywności Zawodowej Galerii „Apteka Sztuki” oraz mieszkańcy naszych mieszkania chroniono-treningowego wspomaganegowylicza Marta Perkowska prezeska Zarządu Stowarzyszenia Otwarte Drzwi.

Dotychczas naszą inicjatywę wspierali: tancerka Anna Głogowska, aktorki Anna KorczMonika Mrozowska, dziennikarze Beata Tadla, Mateusz SzymkowiakDawid Koczur, model i były Mister Polski Rafał Jonkisz, wielokrotny mistrz świata w kulturystyce Marcin Łopucki oraz twórca internetowy Grzegorz Milewski. 10 lipca 2025 r. w przestrzeni ZAZ Galerii Apteka Sztuki przed obiektywem cenionego fotografa Olka Urbańskiego pozowali uczestnicy: Warsztatu Terapii Zajęciowej, Środowiskowego Domu Samopomocy typu A, Ośrodka Wsparcia „Ursynów” (filii Ośrodka Wsparcia „Ochota”) oraz Ośrodka Wsparcia „Partnerzy”. Towarzyszyli im:

  • Agnieszka Kołodziejska – dziennikarka Radia ZET znana jako „Kołodka”, gospodyni programu „Polacy za granicą”,
  • Danuta Błażejczyk – znana i ceniona wokalistka,
  • Ewa Zakrzewska – modelka plus size, twóczyni internetowa znana jako „Ewokracja”,
  • Monika Richardson – dziennikarka i prezenterka telewizyjna,
  • Magdalena Koleśnik – aktorka teatralna i filmowa, członkini zespołu muzycznego „Współgłosy”,
  • Urszula Mielech – charakteryzatorka i makijażystka, twórczyni internetowa,
  • Paulina Bohdanowicz – projektantka biżuterii, współzałożycielka marki „Trzpiotka Jewellery”,
  • Michał Barczak – aktor znany z występów w stołecznych teatrach, mający w swojej filmografii rolę filmowe i serialowe,
  • Tomasz Bednarek – aktor, dziennikarz i prezenter telewizyjny,
  • Robert Koszucki – aktor i prezenter telewizyjny,
  • Jan Pirowski – dziennikarz radiowy i telewizyjny, gospodarz programu „Mam Talent”
  • Filip Szyc – twórca internetowy, którego na tik-toku obserwuje ponad 1,8 mln followersów,
  • Kamil Krupicz – aktor i wokalista, twórca internetowy,
  • Jakub Walewski – twórca internetowy, tik-toker znany jako Walevsky,
  • Damian Witkowski – stylista fryzur, właściciel salonu „Just Hair”.

Premiera kalendarza odbędzie się 2 października 2025 r. w Zakładzie Aktywności Zawodowej Galerii Apteka Sztuki przy Al. Wyzwolenia 3-5.

Bohaterowie kampanii "Zawsze różowa, zawsze niebieski w trakcie sesji zdjęciowej

Bohaterowie kampanii „Zawsze różowa, zawsze niebieski w trakcie sesji zdjęciowej

Bohaterowie kampanii "Zawsze różowa, zawsze niebieski w trakcie sesji zdjęciowej

Bohaterowie kampanii „Zawsze różowa, zawsze niebieski w trakcie sesji zdjęciowej

Bohaterowie kampanii "Zawsze różowa, zawsze niebieski w trakcie sesji zdjęciowej

Bohaterowie kampanii „Zawsze różowa, zawsze niebieski w trakcie sesji zdjęciowej

Bohaterowie kampanii "Zawsze różowa, zawsze niebieski w trakcie sesji zdjęciowej

Bohaterowie kampanii „Zawsze różowa, zawsze niebieski w trakcie sesji zdjęciowej

Przejdź do treści