fbpx

Trzy lata pełne wyzwań i sukcesów: Podsumowanie pracy Zarządu Stowarzyszenia Otwarte Drzwi

27 marca 2024 r.

Trzy lata intensywnej pracy Zarządu Stowarzyszenia Otwarte Drzwi za nami!

To był okres pełen wyzwań, zwłaszcza w kontekście trudności wynikających z nowej rzeczywistości po okresie pandemii, ale także czas owocnej działalności, którą z dumą podsumowujemy. W tym czasie podjęliśmy, aż 48 uchwał, co świadczy o naszym zaangażowaniu i determinacji w realizacji celów.

To też dobry czas, by zerknąć na to, co udało nam się osiągnąć!

W obszarze merytorycznym wprowadziliśmy wiele innowacyjnych projektów, takich jak asystent, wygrana rodzina czy mieszkania wspomagane, które znacząco wzbogaciły naszą działalność i poszerzyły ofertę.

Nie zapomnieliśmy o wzmacnianiu struktur administracyjnych. Inwestycje w dział księgowo-kadrowy i podnoszenie kwalifikacji w bezpieczeństwie uczyniły nas jeszcze bardziej efektywnymi i profesjonalnymi. Z kolei utworzenie wirtualnego biura ułatwiło zarządzanie dokumentacją.

Nasze działania zmieniły również nasze otoczenie. Przeniesienie siedziby świetlicy Opiekuńczej „Mały Książę” to tylko jeden z wielu kroków, by dostosować się do potrzeb społeczności lokalnej.

Nasze zaangażowanie przekraczało granice własnych spraw. Aktywnie uczestniczyliśmy w różnych forach i gremiach, inspirując do wprowadzania pozytywnych zmian, szczególnie w obszarze polityki mieszkań wspomaganych dla osób z niepełnosprawnościami.

W obszarze gospodarczym podejmowaliśmy szereg działań. Współpraca z Fundacją Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych i Stowarzyszeniem BORIS przyniosła nowe miejsca pracy w Kuchni Czerwony Rower oraz jej doposażenie. Zadbaliśmy również o ekologię, podejmując decyzję o zakupie ekologicznych samochodów. Realizowaliśmy usługi cateringowe i wygrywaliśmy przetargi na realizację stałych usług obiadowych.

To dopiero początek!

Dziś ponownie Członkowie Stowarzyszenia wybrali swoich reprezentantów. Podczas Walnego Zgromadzenia powołano nowy Zarząd i reprezentantów Komisji Rewizyjnej. W kolejnej kadencji funkcję Prezeski sprawować będzie Pani Marta Perkowska, jej Zastępcami zostały Pani Natalia Kalita i Pani Katarzyna Soboń. Funkcję Skarbnika objęła Pani Marta Skrobacka, a Sekretarza Pani Aleksandra Śliwa. Członkami Komisji Rewizyjnej zostali: Pan Marian Kopka, Pan Paweł Rosłaniec oraz Pan Romuald Pelowski.

Jesteśmy przekonani, że kolejna kadencja Zarządu, będzie czasem poświęconym na dalszy rozwój naszej organizacji, a przed nami wiele inicjatyw i projektów skierowanych do tych, dla których Stowarzyszenie działa od 28 lat. Dziękujemy wszystkim za dotychczasowe wsparcie i zachęcamy do dalszej współpracy w budowaniu lepszego jutra!

Skip to content